محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

35 هفتگی

1390/10/1 11:03
نویسنده : لیلا
387 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

منو ببخش که 2 ماهی برات چیزی ننوشتم آخه اصلا وقت نکردم مدرسه وقتما پر کرده بود رفتم دنبال کاراش تا این ماهه آخرو نرم مدرسه و استعلاجی بگیرم

میخوام تو این مدت خونه را یه گردگیری اساسی بکنم تا همه چی برا اومدنت آماده باشه هنوز ساک بیمارستانا نبستم

راستی هفته قبل رفتیم سونو خدا را شکر همه چی خوب بود به گفته دکتر وزنت 2075 گرم بود

این هفته هم برا مراقبتهای روتین رفتم بیمارستان که دکتر بعد از شنیدن صدای قلبت گفت خیلی تند میزنه و خواست نوار قلب بگیرم که اونم اینا تایید کرد خیلی نگران شده بودم اما خدا را شکر فرداش که دوباره نوار تکرار شد همه چی نرمال بود

عزیز دلم فقط یه ماهه دیگه مونده تا همدیگه را ببینیم قول بده تو این مدت پسر خوبی باشی و فقط به فکر تپل و قوی شدنت باشی

دوستدارم عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)