محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

تعیین جنسیت

1390/6/22 13:26
نویسنده : لیلا
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیگه داریم به آخرای 5 ماهگی نزدیک میشیم انگار همین دیروز بود 7خرداد که با آزمایش خون فهمیدیم که یه مسافر کوچولو تو راه داریم

23 خرداد هم برای اولین بار با بابایی رفتیم سونو که صدای قلب کوچولوتا بشنویم و چقدر ذوق کردیم مخصوصا بابایی که داشت قند تو دلش آب میشد

یه بار دیگه 16 تیر به خاطر یه مساله ای که برام پیش اومد رفتم سونو تا از سلامت شما مطمئن بشیم و هر دو بار بابایی از طریق مانیتور آقای دکتر کوچولوی ز دید اما من روم نشد که از دکتر بخوام به منم نشون بده

تا اینکه دیروز یعنی 21 شهریور دوباره رفتیم سونو دکتر تا دید گفت جنسیتش که پسره

پرسیدم 100 درصده آقای دکتر گفت بله بعدم از لحاظ سلامتی بررسی کرد و خدا را شکر همه چی خوب بود بابایی به آقای دکتر گفت میشه مانیتورا جوری بچرخونید خانومم هم ببینه و من برای اولین بار دیدمت کف پاهات قلبت و دستات که یه لحظه آوردیشون بالا که قند تو دلم آب شد و برات ضعف کردم

وزنتم پرسیدم خدا را شکر اونم خوب بود

حالا میتونم بگم پسر گلم مواظب خودت باش تا 4 ماهه دیگه که انشا الله صحیح وسالم بیای تو بغل مامان

راستی از دیروز بابایی خیلی ذوق کرد برق شادی را میشد تو چشماش دید که چه ذوقی واسه پسر کوچولوش داره

اما خدا را شکر که همه چی مرتب بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)