محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

20 هفتگی

1390/6/13 6:57
نویسنده : لیلا
422 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم دکتر با توجه به اینکه تو این 5 ماه فقط 3 کیلو اضافه کردم و از رو سایز شکممم(رحم) بهم گفت اگه بخوای اینطوری پیش بری فایده نداره و یه بچه ریزه میزه نصیبت میشه

آخه مامانی من چکار کنم تا شما تپل مپل بشی ؟خیلی نگران این وضعم

امروز میخوام زنگ بزنم وقت سونو بگیرم تا هم از سلامت شما مطمئن بشیم و هم اگه خدا بخواد جنسیت شما را بدونیم تا انشا الله کم کم دیگه شروع کنیم واسه خرید سیسمونی آخه باید از اول مهر مامانی بره مدرسه و اونموقع وقت زیادی واسه خرید نمیمونه

خیلی دوست دارم همه چی برات بگیرم عزیز دلم اما افسوس خونه مون یه خوابست و وسایل خودمونم به زور توش جا دادیم اما قول میدم هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم

راستی الان بابایی رفته دانشگاه امتحان بده واسش دعا کن گلم تا موفق بشه

خیلی دوست دارم مهربونم بوووووووووووووووسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)