محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

16 هفتگی

1390/5/19 12:07
نویسنده : لیلا
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا خوبی گلم؟

فردا 16 هفته تموم میشه من فقط 300 گرم اضافه کردم دیشب خاله من که متخصص زنان هست میگفت تا حالا باید حدود 2 کیلو اضافه میکردم بعدشم کلی از سختی های بچه کم وزن برامون گفتند و اینکه از این به بعد حداقل باید ماهی 2 کیلو اضافه کنم

خیلی نگرانتم عزیزم چکار کنم که هیچی دوست ندارم اما دیشب به بابا و شما قول دادم به زورم که شده بخورم آخه دلم نمیخواد خدایی نکرده برا شما مشکلی پیش بیاد چرا هیچی هوس نمیکنی؟

راستی یه خبر...........

نی نی زن عمو که یه ماهی از شما بزرگتره طبق گفته سونو گرافی پسره البته شما یه دختر عمو داری و اینم که میشه یه پسر عمو امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشید

خیلی خیلی دوست دارم نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)