محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

بابایی رفته سفر

1390/5/14 14:01
نویسنده : لیلا
241 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی عزیزم؟

دیروز ظهر بابایی از سر کار که اومد با مامان بزرگ اینا رفت دهشون من حوصله رفتن نداشتم گفت فردا قبل از ظهر برمیگردم اما امروز که بهش زنگ زدم گفت غروب راه می افتیم

دیشب دوباره حالم خوب نبود یه هفته است سردرد امونما بریده قراره فردا برم پیش متخصص مغز و اعصاب دعا کن چیزی نباشه

دیشب به توصیه مادر جونت(مامانم)به سرم حنا گذاشتم ولی تا صبح خوابم نبرد سحری که رفتم حموم تا بشورم تو حموم حالم به هم خورد خیلی حالم بد شد نفسم بالا نمی اومد داشتم خفه میشدم به زور آب سردا باز کردم تا هوا عوض شه مادر جون اومد نگران شده بود اما گفتم چیزی نیست

امروزم چندان تعریفی ندارم کسل بی حوصله با سردرد و حالت تهوع

خدایا کی این حالتا تموم میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منا
13 شهریور 90 7:59
سلام مامان لیلا!
خوبی مامانی؟
دختر من از نی نی شما 6 هفته بزرگتره
لیلا جون دکتر بهت درست میگه حتما سعی کن غذا بخوری تا نی نی سالمی بدنیا بیاری خصوصا از ماه 5 که دیگه تکامل جنین کامل شده و دیگه شروع به رشد میکنه .میتونی واسه شروع با آجیل و تنقلات بی نمک شروع کنی و یا غذاهای کبابی بخوری تا نی نی تپل بشه
راستی من واسه پستهای بالاییت نتونستم نظر بذارم فکر کنم بخاطر آیکونی باشه که واسه نمایشگر موست گذاشتی همون نی نی با پستونکش
به منم سر بزن میتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم خانم معلم!
راستی من اهوازی هستم شما کجایی هستی؟