محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

خواب بی خواب

1390/5/3 10:49
نویسنده : لیلا
203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم دیشب مامان اصلا نتونست بخوابه هزار بار جاما عوض کردم اما نشد شیطون من گشنه بودی و نمیذاشتی من بخوابم آخرش مجبورم کردی 5:30صبح که بابایی میخواست بره سر کار پاشم صبحونه بخورم

البته تقصیر خودمم بود آخه دیشب هوس فلافل کردم فکر کنم به خاطر خوردن اون تا صبح خوابم نبرد

چند روزه معده دردم بیشتر شده گاهی اونقدر درد میگیره که نفسم بالا نمیاد من که تنبل تو خوردن و تو هم که همش ضعف میکنی و میخوای هر جور شده منا مجبور کنی بخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سايت تبريك ايرانيان
3 مرداد 90 11:19
تبريك به دوستان: تولد-عقد و ازدواج -موفقیت تحصیلی-(قبولی دانشگاه، کارشناسی ارشد، دکترا، شاگرد ممتازو موفقیت های ورزشی عزیزانتان را تبریک بگویید. تبریک سفر حج و عتبات تبریک اعیاد ملی و مذهبی عید نوروز-عید فطر-عید قربان-عید غدیر تبریک تولد اهلبیت علیهم السلام ارسال پیام دوستی و ابراز محبت به عزیزانتان در سراسر جهان و هر پيام ديگري به دلخواه شما ! رزرو تبريك به دوستان! شما مي توانيد تاريخ نمايش تبريك در سايت و ارسال sms و e-mail را تعيين كنيد. در تاريخ تعيين شده تبريك شما به نخاطبتان ارسال خواهد شد. ارسال sms و e-mail به صورت رايگان: پس از ثبت نام در سایت و ارسال تبریک، از طرف سایت به صورت خودکار به شماره همراه مخاطب تبریک شما پیامک داده می شود و مخاطبتان را از ارسال تبریک توسط شما آگاه می کند همین طور به ایمیل مخاطب شما به صورت خودکار ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر درج پیام تبریک در سایت ای-تبریک ارسال می شود ارسال هديه: شما می توانید برای عزیزانتان از طریق ای-تبریک کادو و هدیه به مناسبت های مختلف ارسال کنید.ای-تبریک کادوی انتخابی توسط شما را به سراسر جهان پست می کند. همین حالا ثبت نام کنید! ثبت نام رایگان شیوه ای نو در ارسال تبریک و پیام دوستی و محبت www.e-tabrik.com ایمیل:info@e-tabrik.com شماره پشتیبانی 09198576476