محمد پارسا جانمحمد پارسا جان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

نینی عزیز من

پسر یا دختر

1390/5/3 11:34
نویسنده : لیلا
231 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز نمیدونم تو دختر ناز مامانی یا پسر شیطون من

برام فرقی نداره فقط میخوام سالم و صالح باشی و خدا جون این لیاقتا بهم بده که بتونم تو را درست و شایسته تربیت کنم البته با کمک بابا جونی

اما دایی سینا بهم گفته تو باید پسر باشی (دایی سینا الان 8سالشه) چون میخواد برا خودش همبازی پیدا کنه میگه میخواد باهم برید دوچرخه سواری با اسباب بازیهای هم بازی کنید و خلاصه هزارتا نقشه برات کشیده

niniweblog.com

تازگیا یه حرفایی میزنه که اصلا به سنش نمیخوره مثلا پریروز به مامان جون(مامان من) میگفت مامان پس کی میخوای شروع کنی واسه نوت لباس بدوزی بهش گفتیم کی گفته باید مامان بدوزه میگه خوب تو فیلما اینطوریه منم بهش گفتم نه حالا عوض شده باید همه کارا را دایی کوچیکه انجام بده

اونم یه خورده فکر کرد و گفت من شاید قبول کنم فقط پوشکشا عوض کنم بازم ایول دایی سیناniniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)